Melodifestival igen

Lördag kväll och melodifestival igen. Inte så mycket att säga egentligen. Jag gillade kanske bäst Agnes, Star Pilots och Sarah Dawn Finer. Hoppas inte Thor-Leifs går vidare, är som sagt ingen fan av dansbandsmusik, usch.

Bäst ikväll var iaf Darin och Se på mig. Jag fullständigt älskar den låten och Darin gjorde den riktigt bra. Jag minns när Se på mig var en hit. Jag hade suttit uppe och pluggat till statistiktenta hela natten och vid sex-tiden på morgonen slog jag på radion och då spelades denna låt. Jag gick iväg och skrev tentan med denna låt snurrande i skallen och jag klarade tentan. Tack Se på mig :)

Agnes till Globen och Star Pilots till andra chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0