Laga mat med Mr T

Kommer ni ihåg Mr T? Ni vet den där biffiga killen som spelade Sylvester Stallones tuffa motståndare i Rocky III och B.A. Baracus i tv-serien A-team. Är ni födda under 80-talet eller senare så lär väl ni väl inte göra det men vi övriga kanske minns honom. Jag måste erkänna att jag inte har en aning om vad denna kille över huvudtaget har gjort sedan 80-talet. Antagligen inte särskilt mycket eller kanske mer korrekt, inget som nått massorna här i Sverige. Men idag fick jag syn på honom i tv:n igen. Jag slog på tv:n för att få lite sällskap när jag åt frukost (de flesta måltider intas faktiskt framför tv:n) och döm av min förvåning när jag såg just den nämnde Mr T delta i tv-shop (eller var det nu heter). Han försökte bidraga till att vi alla skulle köpa en Flavorwave Oven Turbo, en absolut fantastisk ugn som får maten klar på nolltid och näst intill fettfritt. Imponerande, eller vad tycker ni? Jag kastade mig förstås direkt över telefonen för att beställa, INTE.

Jag vet inte om jag tycker att Mr T är så där särskilt förtroendeingivande. Vad vet han egentligen om matlagning? Kanske en massa, vad vet jag, men han ger iaf inte det intrycket. Nu skulle jag förstås inte köpa ugnen vilken kändis som än var med. Men man tycker lite synd om skådespelare som måste sälja sig själva och ställa upp i något dylikt. Jag kan bara vara vad Mr T själv sa i A-team, "I pity the fool".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0