Jag överlevde...

förmiddagens presentation av pm:et. Tack och lov får jag lov att säga. Men det var nära ska ni veta :). Nej då, det gick väl trots allt ganska skapligt, jag har iaf gjort betydligt värre presentationer genom åren. Problemet var bara att jag kände mig så osäker på det vi har skrivet och inte blev det bättre av att lyssna på alla de andras presentationer. Men,men... vad kan man annat göra än att köra på. Gör man inte det blir man ju definitivt kuggad och det är iaf bättre att försöka än att ge upp på en gång. Så jag körde på och det fort. Ett säkert nervositetstecken är att ju mer nervig jag är desto fortare pratar jag och då ska ni vet att jag pratar jättefort även när jag är lugn som en filbunke. Ser ni presentationen framför er? :)

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Så skönt att höra att du fortfarande lever! :) Var inte så kritisk, det gick säkert jättebra!



Jag har varit riktigt nervös några gånger när jag har pratat inför folk. Efteråt har jag haft minneslucka och inte kommit ihåg ett dugg av vad jag sagt. Men oftast tycker jag bara att det är roligt! Som du säger har det väl att göra med vad man känner inför det som ska presenteras.



Kram

MissStorm

2009-02-11 @ 20:02:24
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0