Helgen sista plugguppdatering

Jag är trött. Nja, egentligen inte direkt trött och sömning. Snarare känns det som jag befinner mig i min egen lilla värld. Jag har varit vaken hela natten och jobbat med hemtentan. Jag måste väl erkänna att jag inte har jobbat hela natten, dock varit vaken. Inspirationen tryter under dygnets mörkaste timmar och jag tog långa och många pauser. Men nu är jag iaf redo att lämna in uppgiften. Fast så säker på att jag har gjort rätt är jag inte. Snarare tvärtom. Jag räknar kallt med att kuggas och få göra omtenta. Framför allt var det en uppgift som jag inte för några pengar i världen kunde komma på en vettig lösning till. Så där försvann väl tio poäng rakt av. Men jag har minsta lilla tur (please, please, please) så kanske jag kan skrapa ihop något poäng trots allt. Håll alla tummar ni har för att det går vägen på den frågan och självklart på övriga frågor också. Det behöver jag.

Nu ska jag åka till skolan och lämna in tentan. Känns konstigt att inte kunna maila tentan. Kanske är det en kostnadsfråga för Mittuniversitetet, det kostar att skriva ut alla inmailade uppgifter.

Gissa vad jag ska göra efteråt? Just det, sova.


Kommentarer
Postat av: Proforma

Lycka till! Nu är det ju helg också så då får du chans till vila!

Trevlig helg!

2009-02-20 @ 11:24:22
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0