Gäsp

Hur gör man för att hålla sig pigg och alert när man pluggar? När man jobbade sprang man och kopierade eller pratade med kollegor när tröttheten smög på och på så sätt piggnade till. Men här hemma är det bara Troy och jag. Jag har varit ut med Troy så frisk luft har jag fått. Jag har käkat grekisk sallad till lunch. Jag har pratat i telefon. Jag har surfat runt lite. Men absolut inget tycks hjälpa. Någon som har något knep? Hur lyckas man hålla ögonlocken öppna när man sitter och läser kurslitteraturen???

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Jag brukade ta en liten tupplur när jag blev för trött och sedan sätta igång igen. Gäller bara att ställa en väckarklocka och verkligen gå upp igen! Det är ett knep iaf, även om det kanske inte är det bästa... :)

2009-02-19 @ 20:42:53
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0