Flitens lampa lyser eller något sådant

Idag pluggar jag helt på egen hand. Det är faktiskt skönt att få möjlighet att göra det även om jag kanske saknar att ha någon att prata med. Men jag har ju Troy förstås :). Det som står på dagens planering är att ta sig igenom lite kurslitteratur och skriva ihop en sammanfattande analys till första pm:et. Jag ska också bege mig till biblioteket för att försöka hitta några vetenskapliga artiklar till nästa pm. Det vore toppen om jag kunde komma igång med det pm:et i helgen så jag kan känna att vi är på banan på måndag. Tiden är knapp tills detta pm ska lämnas in.

Troy har varit så mysigt söt och go här på förmiddagen. Jag satt uppkrupen i soffan under ett varmt täcke läsande om kommunikation när han kröp upp i famnen och somnade. Mysigt! Tyvärr varade det inte allt för länge. Nu är han i gång och busar och ljuden som kommer från sovrummet låter inte bra. Bäst jag går och kollar vad han gör för rackartyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0