Ett stor förlåt till er allihopa

Jag vill bara säga att jag vet att jag varit väldigt tjatig på sista tiden. Det är skola, plugg och inlämningsuppgifter i vart och varannan inlägg. Det måste vara urtrist att läsa. Det skulle iaf jag tycka.

Orsaken är förstås att det har varit mycket fokus på just skola för mig den här månaden. Det är nytt för mig och det tar tid att vänja sig vid att börja plugga igen. Så därför är det just det här som mest snurrat runt i min skalle en längre tid och jag har förstås vräkt ur mig allt här på bloggen. Tyvärr.

Jag kan inte lova att jag aldrig mer ska skriva om min studier här på bloggen för då skulle jag ljuga rejält och jag har för mig att det är fult att ljuga. Och så ljuger jag så otroligt dåligt så det är bäst att hålla sig till sanningen. Men jag ska lovar att skriva om annat också. Förhoppningsvis får jag tid över till annat nu när jag kan glömma jobbet och fokusera på skolan. Det vore väl allt bra trist om att plugga var det enda man gjorde. Vi får väl se vad det blir. Känner iaf att jag börjar bli väldigt osammanhängande nu så det är väl bäst jag slutar skriva och återgår till, vad då? Ja just det, pluggandet :)


Kommentarer
Postat av: MissStorm

Klart du ska skriva om att plugga! Det är ju det som är så skönt med att blogga. Att bara få tömma huvudet på allt som snurrar runt där inne. I mitt snurrar bara inredning och rust, men får jag tömma ut det i bloggen lite då och då blir det plats för lite andra tankar också... :)

2009-02-23 @ 22:45:14
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0