En liten kommentar till förra inlägget

Som ni kanske ser så gillar jag spänning och deckare av alla de slag. Ja, jag vet det är inte särskilt kulturellt med sådan litteratur, iaf inte i kulturelitens ögon. Men... tror ni jag bryr mig? Inte ett skvatt! Även om man förstås skulle kunna tror det i och med detta inlägg. Men jag vill bara klargöra min ståndpunkt. Läser gör jag för att koppla av och det är inget så avkopplande som att försvinna in i deckarens invecklade intriger. Att försöka lista ut vem mördaren är (det är betjänsten, eller hur?) innan författaren gör det är som ett pussel. Spänning, uppskattas av Veronica. Och Veronica struntar i den "fina" boksmaken. Den överlåter jag till de kultursnobbiga elitisterna :). Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0