En härlig stund i solen

I morse när jag vaknade var det ett absolut strålande väder. Solen sken och himlen var helt klarblå utan minsta lilla moln på himlen. Och för ovanlighetens skulle var det riktigt "varmt" också, runt minus fem grader bara. Troy och jag tog kameran med oss och begav oss ut på en långpromenad före frukost. Det var absolut härligt ute. Solen värmde faktiskt och trots denna mängd med snö som vi har här hos så kan man ana att det verkligen går mot våren. Solen, ack du ljuva sol :),

Jag tog en massa bilder och jag tänkte jag skulle dela med mig till er med hela drös av dessa. Håll till godo :)




















































Kommentarer
Postat av: MissStorm

Härliga vinterfoton! Här tycker jag att det har varit mest grått hela helgen. Hoppas på bättre lycka på den fronten nästa helg... :)

2009-02-15 @ 22:45:56
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Åsa

Fina vinterbilder !

Ha de gott :-))

2009-02-16 @ 08:59:24
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0