Dagens inköp

Idag är lönedagen och genast ska pengarna spenderas. En tur till Ikea gjorde plånboken några ett antal hundralappar tunnare. Det som införskaffades var en snurrstol som nu har hittat sin plats i vardagsrummets enda tomma hörn. Det gäller att utnyttja varenda liten millimeter :) Hur som helst så blev det en Skruvsta snurrfåtölj med klädsel Kottla vit. Den har tidigare kostat 1295 kr men nu bara 695 kr. A real bargain och sådana kan jag inte motstå :). Fåtöljen blir perfekt i hörnet eftersom den inte är så stor. Nu ska jag bara hitta en bättre passande kudde ha ha i stolen än den jag tillfälligt placerat där. Jag behöver en smalare kudde i något svartaktigt tyg.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Kul när man gör fynd! Kanske en kudde som är 40x60, det finns också på Ikea!

2009-02-25 @ 23:31:57
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0