When You Wish Upon A Star

Att bo på landet är ganska fascinerande. Man får se saker och ting som man aldrig lägger märke till inne i stan. När jag gick till min lilla stuga från storstugan fascinerades jag av den svarta natthimlen med dess inneboende klart skinande stjärnor. Och där, precis i just det ögonblicket, fick jag se den för första gången i mitt liv (tror jag iaf). En fallande stjärna. Underbart helt enkelt! A shooting star (låter ännu mer fascinerande på engelska faktiskt). Den synen ska jag leva länge på :)

Men nu är det iaf dags att säga godnatt och önska er alla (höll på säga fröjdefull jul, usch inte jul ännu) en riktigt härlig söndag :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo du! Man kan se stjärnfall i stan också :) Det har jag gjort.

2009-08-23 @ 02:16:51
URL: http://curly.devote.se
Postat av: Sara

Sv: Jo visst är det det :)

2009-08-23 @ 19:45:21
URL: http://curly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0