Många måsten...

känner jag av just nu men tycks trots allt inte bry mig det minsta lilla om dem. Jag måste städa. Jag måste putsa fönstren. Jag måste måla en massa dörrar. Men... här sitter jag och gör inget annat än leker med photoshop. Så det kan bli! Och inte blir det bättre av att solen skiner därute. Jag måste erkänna att det lockar att slå sig ner på balkongen i det gassande solskenet och fördjupa sig i en spännande bok. Hmm... dammsuga eller läsa i solen... hmm... svårt val... eller egentligen inte. Dammtussarna finns kvar senare också men man vet inte hur länge solen skiner, så... ut på balkongen det bär ;)




Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tusen tack! Det värmer! :-)

2009-08-06 @ 19:37:43
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Partypingla

Den kommer att lysa ett par veckor till, jag har semester ;)

2009-08-06 @ 23:24:40
Postat av: Veronica

Men åker inte du snart söderöver där det mer garanterat är sol? Vart och när åker ni?

2009-08-06 @ 23:48:11
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0