Hemmavid och jordgubbar

Just nu befinner jag mig hemma i stan och har det bra :). Jag kände i morse en längtan hem och lämnade stugan för några dagar i storstan ;). Och det känns så härligt att vara hemma. Just nu gör jag absolut ingenting förutom att bara njuta. Och jag tycker mig se att Troy njuter minst lika mycket. Här har han alla sina favoritsovplatser.

Jag har nyss mumsat i mig ljuvligt goda jordgubbar, mmm. Så länge det finns jordgubbar är det åtminstone fortfarande sommar, eller hur?

Om det inte blir regn i kväll så tror jag att ska lasta hunden i bilen och bege mig ut till Åstön. Jag har faktiskt inte varit där ute under hela sommaren så jag längtar ut till havet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0