En liten utflykt...

kände jag starkt behov igår. Ett mål är aldrig fel vid en utflykt så kosan styrdes mot Kramfors och Dollarstore. Som jag säkert har nämnt tidigare är Dollarstore i Kramfors så oändligt mycket större än det i Härnösand (efter mitt förra besök i Kramfors känns Dollarstore i Härnösand inte alls lika roligt som tidigare). Jag har ju tidigare i sommar varit till Kramfors och Dollarstore och shoppat loss men nu lockade det alltså igen. Shoppa är alltid roligt ;)







Följande införskaffades:







Snart börjar studierna och kollegieblock brukar det alltid vara strykande åtgång på. Dessa färgglada, hoppas att mönstren och färgerna ska göra studierna roligare, ska väl räcka ett tag iaf.







Min absolut deodorantfavorit för närvarande, Ldb Berry. Jag har aldrig sett den någon annanstans än på just Dollarstore så det var lika bra att köpa två. Mmm, luktar gott :)







Det blev också panelgardiner till vardagsrummet. Det var svårt att ta en rättvis bild på gardinerna eftersom jag inte ville ta dem ur förpackningen innan jag kommer hem. Det gröna är aningens grönare än på bilden. Om jag nu bara kom mig för att sy de kuddfodral jag köpte tyg till i våras blir nog vardagsrummet riktigt snygg (nåväl, så snyggt lär det väl inte bli med de tapeterna men förhoppningsvis något snyggare än tidigare iaf).

Kommentarer
Postat av: ina

Jag är född i Härnösand och förhoppningsvis, om turen står oss bi, så flyttar jag och min familj upp snart igen :o)

I somras var vi på Dollarstore i Härnösand, en himla rolig affär....men den där i Kramfors har jag aldrig varit i, så dit måste jag ju åka om det är så att vi flyttar upp :o)

2009-08-15 @ 23:50:18
URL: http://inasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0