Promenerat genom biltvätt...

har jag inte gjort idag men... Efter en förmiddag och en halv eftermiddag i lathetens tecken tog jag mig samman och gick ut på en promenad med lilltrollet, även känd som Troy. Det faktiskt en riktigt härlig promenad där solen faktiskt också orkade sig fram. Troy och jag tränade för fullt med hans blyghet/rädsla och det gick faktiskt riktigt bra eftersom. Men om det beror på min talang som hunduppfostrare eller att han enbart var så trött efter promenaden att han inte orkads skälla tåls ju att diskutera. Men matte var iaf nöjd och Troy verkar gilla den nöjda matten betydligt bättre än den sura och irriterade, tänka sig :)

Hemkommen efter promenaden möttes jag av en urskitig bil på parkeringen. Så kan jag tänka ni tänka er, jag hoppade in i bilen och körde raka vägen vägen till tvättomaten. Och nu har jag så ren och fin bil att jag knappast ta ut den från parkeringen här hemma. I och för sig bra, för då går det mindre bensin :)

Nu ska jag kolla på Sex and the City filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0