Long time no see

Som ni kanske har märkt har jag var ganska inaktiv här på bloggen på sistone. Inte ett enda inlägg sedan i söndags tror jag. Har ni saknat mig? ;) Orsaken till varför jag inte uppdaterat är helt enkelt att jag inte tycker att jag har något att skriva om nu för tiden. Mitt liv består just nu av studier, en massa möten och hundträning. Och det känns liksom inte som det är så mycket att skriva om. Missförstå mig inte nu. Jag är definitivt inte missnöjd på något sätt med mitt liv och leverne just nu, snarare tvärtom. Mina studier, alla möten och inte minst hundträningen är faktiskt jättekul och motiverande. Men jag vet inte om det är så där särskilt mycket att skriva om. Det känns som om det borde bli ganska tråkigt i längden att varje dag läsa om dessa tre områden. Så därför inget bloggande.

Trots min nöjdhet med min nuvarande livssituation så skulle det vara kul att hitta på något, ja just det...kul. Om inte för annat så för att ha något att skriva om i bloggen :). Så här kommer nu en liten fråga/uppmaning till favorit partypinglorna (finns det några andra?): Är det inte dags att vi hittar på något kul??? Pratade vi inte senast om att vi skulle göra det i april? Iaf vill jag minnas det (iofs minns jag oftast bara sådant som är roligt). Och roligare än vad partypinglorna har kan man väl knappast ha :)

Tillbaka till min bristfälliga uppdatering av bloggen. Jag måste nog också erkänna att uppdateringsbristen till stor del också beror på avsaknad av inspiration och motivation att blogga överhuvudtaget just nu. Jag är t o m dålig just nu på att hålla mig uppdaterad om vad mina favoritbloggar skriver om. Förhoppningsvis kommer motivationen snart tillbaka. Jag ska inte utlova förbättrad uppdatering av bloggen för jag vet inte om jag skulle kunna hålla det löftet just nu. Men så fort inspirationen hittar tillbaka ska jag sköta mitt bloggande lite bättre. Det kan jag iaf lova :)

Tills nästa inlägg, när nu det kan bli, önskar jag er alla en riktig härlig vår. Passa på att njut av solen, värmen (som idag har varit ytterst frånvarande) och våren. Den här våren kommer ju faktiskt aldrig mer tillbaka, eller hur? Hursomhelst, ha det bra och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Du läste verkligen mina tankar, pratade just med en annan pingla om just det. Vi måste ta och stänga ngt ställe innan de stänger för sommaren, eller? Då ska DU oxå stänga stället, inga fler missar nu ;)

2009-04-19 @ 14:30:20
Postat av: Veronica

Absolut. Måste se till att ladda rejält innan med käk och sömn så ska jag nog också orka :)

Jag orkar ju i Stockholm, eller hur?

Är verkligen laddad för "stängning" :)

2009-04-19 @ 15:42:28
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0