Fredag, fredag, fredag

Underbart, idag är det faktiskt fredag. Och ännu underbarare är att våren nu definitivt har hittat hit. Det enda tråkiga med solsken och runt 20 grader varmt är att jag tillbringat i stort sett hela dagen i ett kallt bibliotek. Nu är iaf pm:et klart för denna gången. Vi fick förresten resultatet på förra kursen häromdagen. Det blev ett B denna gång och det borde jag egentligen vara jättenöjd för. Men när man är ett ynka poäng från att få ett A så känns det ganska surt och tråkigt. Men jag ska väl inte klaga, det hade förstås kunnat gå riktigt tokigt. Nu väntar nästa tenta på valborgsmässoafton och jag är lite orolig inför detta. Den här kursen har jag haft svårt att greppa och kurslitteraturen upplever jag bara som krånglig och tråkig. Fast man ska inte ta ut något i förtid, eller hur? Nu ska jag strax kolla på Singing bee och sjunga med för fulla muggar :). Sedan blir det helt klart kojen för jag är jättetrött efter att ha jobbat med min del av pm:et i natt. 

Hoppas ni alla får en jättetrevlig helg :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0