Flitens lampa lyser, eller något sådant...

Just nu befinner jag mig i Mittuniversitetets bibliotek och pluggar för fulla muggar. Nåja, kanske inte helt för fulla muggar med tanke på att jag tar mig tid för att blogga några rader. Men det är faktiskt fullt ös som gäller idag. Skulle ha skrivit ihop min del av ett pm i går men en j-vlig huvudvärk stoppade de planerna. Det är svårt att vara kreativ, särskilt för ett ämne som Ipred som inte ligger mig så där särskilt varmt om hjärtat, när huvudet håller på att sprängas. Så därför hoppar jag över förmiddagens föreläsning och sitter istället här och låter kreativiteten flöda (nu ska jag kanske inte överdriva allt för mycket).

Som vanligt är det jättekallt här i biblioteket. Att jag aldrig lär mig det. Kortärmad tröja var verkligen inget smart val idag. Men, men, det är väl bara till att hålla ångan uppe så alstras förhoppningsvis en massa go värme :). Tittar just nu ut och ser feta knoppar snart färdiga att brista (eller är det videkissar) och en Selångerså med alldeles brunt vatten ringlande förbi. Tänka sig våren är här. Det trodde jag aldrig skulle ske i år. Vilken tur att jag trodde fel :)

Åter till studierna, Ipred och den förb... artikeln. Dags att krititskt analysera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0