Booooooooooring

Idag har det varit en ganska trist dag måste jag säga. Och jag tror det i stort sett helt och hållet beror på det tråkiga vädret. En alldeles vit himmel och småregn, kan det bli värre? Jag tror t o m Troy känner av vädret för han tycktes vara på ett uruselt humör så fort han kom ut. Han skällde på alla han såg och gick däremellan och smågruffade hela tiden. Och han som var så duktig igår.

Jag vill att det ska bli strålande solsken och varmt så man kan sitta ute och få lite färg på det vinterbleka ansiktet. Vågar man hoppas på påskvädret? Någon som vet hur det blir?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo, det ska bli fint, om jag har förstått det hela rätt.



Ha dé så gott!

2009-04-08 @ 01:23:47
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0