Söndag och i morgon...

Nej, det ska vi inte tänka på nu. Den dagen, den sorgen. Så vad står på planeringen för söndagen då? Tja, just nu käkar jag lite frukost framför tv:n. Det blev en härlig sovmorgon idag också. Därefter står färgning av håret på dagsplanen. Jag klippte mig i fredags och insåg att jag hade en väldigt knepig hårfärg just nu. Jag färgade håret brunt i början av sommaren och det hade förstås blekts av solen. Längst ner är det rött och på toppen ljusare slingor. Urtjusigt kan ni tro :). Tänkte jag skulle fixa en färg på håret istället. Färgen blir någon typ av ljust honungsbrun. Jag har insett om jag färgar håret i nyans som enligt förpackningen ligger närmast min hårfärg så blir det jättemörkt, ibland nästan åt det svarta hållet och det vill jag inte ha nu så jag hoppas den här nyansen blir ok. Borde väl färga håret hos frisör men jag är helt enkelt för snål. Mitt hår växer snabbt och jag måste därför färga ganska ofta och det är lika med svindyrt hos frisör.

För övrigt idag har jag förhoppningar att jag ska kunna städa lite, det ser ut som... fyll i vad ni tycker är passande... här hemma. Hmm, inte riktigt ännu, men snart ska jag komma igång med dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0