Kanske, möjligtvis på bättringsväg

Just nu känns det faktiskt som om förkylningen har gett med sig aningens aning. Annat var det 4.40 i morse när jag vaknade med en hals som värkte obeskrivligt och en alldeles täppt näsa. Då ska jag säga att jag var gråtfärdig (fast jag hoppade gråten, förkylningen hade nog inte kunnat palla det) och tänkte att nu så är nog Greklandsresan körd. Men nu är jag faktiskt lite optimistisk att orka åka på tisdag trots allt. Åh, vad ska bli underbart.


Insåg i går att det nog var rätt att jag var sjukskriven. Vid tretiden igår tyckte jag att jag skulle orka med några ärenden. Men det var absolut allt jag orkade också. Väl hemma var jag totalt utslagen. Det är bara att inse, jag hade aldrig orkat sitta en hel dag på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0