Jag glömde helt bort...

Men först en varning till Partypingla nr 1. Detta inlägg kommer att handla om hockey och ett visst lag så jag föreslår att du hoppar vidare till nästa inlägg :)

Men för alla andra, här kommer det :) : Timrå, Timrå, Timrå,!!! Timrå IK vann sin match på lördagen! Trallalalla (eller någonting sådant) och jippi i massor :). Timrå besegrade Linköping borta med 5-4 och det trots att Timrå hade ett lag med hela sju spelare på skadelistan. Det är underbart roligt att vara Timråit när de vinner, konstigt eller hur?

Jag måste låta som någon riktigt sportfixerad galning, men det är jag faktiskt inte, snarare tvärtom. Men med just Timrå IK är det något speciellt. Alla ni som gillar något lag i vilken sport det än må vara kanske förstår känslan. Själv kan jag inte förklara den, men varför göra det förresten. Det är bara att flyta med och gilla laget (ja, det ska vara laget och inte läget). GO Timrå!!!

Och till Partypingla nr 1, läste du inlägget trots varningen får du allt bra skylla dig själv :)

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Hela sju spelare på "skadelistan", hmn. Tur att de kan skylla på ngt, när de släpper in mål i sitt eget powerplay. Tur för dem att de fick två powerplay till :) De behövde visst spela fem mot tre för att lyckas :)

Tro inte jag följer, men har man två st som diskuterar hela matchen så är det inte så lätt att missa.

2008-09-28 @ 22:21:57
Postat av: Veronica

Du vet mer än mig. Jag läser bara resultatet på Aftonbladet och Expressen. Så mycket hockeyfan var alltså jag, avslöjad :)

2008-09-28 @ 22:43:13
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0