Hemligheten är ute

Ni som läser min blogg kanske vet att jag har en hemlighet som jag inte ville avslöja riktigt ännu eftersom jag visste att det inte skulle bli så populärt bland några i min omgivning. Men... nu är tydligen min hemlighet ute, fast jag hade önskat att det skulle dröja kanske upp till en månad innan det kom ut. Men jag får väl skylla mig själv, skulle nog inte ha nämnt min hemlighet här på bloggen men jag kunde liksom inte stoppa mig själv. För mig är det en så underbar hemlighet att jag bara ville viska lite om den i era öron. Men spelar det någon roll egentligen om hemligheten är ute eller inte? Nej, det gör det väl egentligen inte får jag väl erkänna. I vilket fall som helst så hade den ju till sist blivit avslöjad, men...  jag hade väl föredragit om det kanske dröjt en månad till. But I will survive, förhoppningsvis :)

Så är vad är då egentligen min hemlighet undrar ni väl vid det här laget? Risken är kanske stor att några av er blir besvikna då ni hade väntat er oerhört storslagen hemlighet och så var det bara det här. Tja, till er kan jag bara säga tyvärr, något direkt världsomvälvande är det väl direkt inte men jag tycker det är en toppennyhet. Så är nu redo för min "stora", eller är lilla, hemlighet? Håll i er, här kommer den:

Jag ska köpa hund. Jag går just nu i väntans tider och hoppas att de närmaste 7-8 veckorna ska rusa i väg för då börjar det bli dags för min lilla valp att lämna sin kära mor och flytta till mina breddgrader. Valpen är son till min mammas hund Viggo, om ni letar lite i min blogg så hittar ni bilder på Viggo. Han hade en het dejt med Skrållan i somras och resultatet blev åtta söta valpar, en tik och sju hanar. För den som undrar så rör det sig om en hundar av rasen pumi, en ungersk vallhund med pudelliknande päls och gudomligt charmerande öron som vajar så käckt när de springer i vinden. Det ska iaf bli underbart med en liten valp, men också förstås oerhört mycket jobb, det är jag fullt medveten om. Jag lovar att komma med mer information vad tiden löper och kanske kan jag visa bilder på valparna om uppfödaren skickar mig några.

Nu måste jag skynda mig in i duschen. Ska strax hämta mamma. Jag lovade att följa med och köpa en ny microvågsugn idag. Birsta, here we come :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för söt kommentar, jättegulligt av dig! Kul att du läser min blogg regelbundet! Gör jag också, din är jättefin! Och cool design, fast det har jag ju sagt innan..:) Ska anlita en kille nu som ska hjälpa mig md min design, är inte så teknisk...haha! :P Trevlig helg söta du!

Kram

2008-09-27 @ 12:21:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: karro

ah.. var väl inte pga utav mig? för jag har hållit mitt ord och varit knäpptyst! :O

2008-09-29 @ 23:15:02
URL: http://karroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0