Grekiskt sallad... mmm...gott

Mätt och belåten efter en underbar god grekisk sallad. Vilken bra kock jag är (jag menar, det är ju så svårt att göra grekiskt sallad) :). Just nu är grekisk sallad min absoluta favoritmiddag, skulle faktiskt kunna (och gör det nästan också) äta det varje kväll. Och det borde väl inte så där särskilt onyttigt heller :)

Nu ska jag kolla på Top Model. Vet inte varför jag gillar det programmet egentligen men jag bara gör det det. Men det ska vara den amerikanska varianten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tycker absolut att teak och kardemumma är en bra höstdoft, lite mystik liksom:)

2008-09-23 @ 21:13:19
Postat av: Anonym

Sv: tycker absolut att teak och kardemumma är en bra höstdoft, lite mystik liksom:)

2008-09-23 @ 21:13:35
URL: http://superkoll.blogg.se/
Postat av: Diana

haha, tack för rolig kommentar! Håller med, men dom kommer nog snart sätta upp vildstängsel runt stranden...;)



Kram!!

2008-09-23 @ 23:49:27
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0