Något är fel med min blogg...

tekniskt iaf. Efter att jag hade publicerat mitt senaste inlägg upptäckte jag några småfel i texten och korrigerade därför dessa. Men efter ny publicering så händer ingenting på min blogg. Snacka om frustrerande. Jag avskyr när det blir stavfel och liknande. Det är skämmigt :). Men jag måste säga att jag tycker att det är ganska ofta och många gånger problem med blogg.se. Är det inte sådana problem som dagens så är det många gånger så att jag överhuvudtaget inte kan logga in, fast jag försöker om och om igen. Givetvis händer detta alltid när inspirationen är som allra högsta och jag vill inget annat än att skriva. Men efter sådana bekymmer måste sägas att inspirationen avtar drastiskt :(. Undrar om man ska byta till något annat än än blogg.se? Har någan annan upplevt likande problem?


Kommentarer
Postat av: Jullan

De problem jag upplevt är att det ganska ofta inte går att publicera skrivna inlägg, då får man gå tillbaks och göra om allt. Skit irriterande!

2008-10-18 @ 11:49:38
URL: http://wildlake.blogg.se/
Postat av: partypingla

2008-10-19 @ 21:09:13
Postat av: partypingla

Du skyller på det bara för att du ska slippa kommentera dagens match...







2008-10-19 @ 21:10:50
Postat av: Veronica

Mitt hockeyintresse tycks ha tagit en lång semester :)

2008-10-19 @ 21:40:51
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0