En riktigt "lazy" söndag...

har jag haft idag. Och "lazy" har för mig betytt underbart, härligt, välbehövligt slappande. Mmm, I love feeling lazy on Sundays :). En stor del av dagen har tillbringats i sängen tittandes på tv och en och annan tupplur emellanåt. Jag kände behov av att kolla in några avsnitt av en av mina favoritserier, Förhäxad och började därför se serien från början. Härligt bra :)

Igår kväll var det fest hemma hos Sara i hennes mysiga hus och på dess alldeles nybyggda veranda. Varmt och gott var det definitivt på verandan. Och mycket trevlig sällskap förstås, jag kan knappast påstå att jag inte hade väntat mig det när det är partypinglor inblandade :). Så tack Sara, för en mycket trevlig fest! Efteråt blev det taxi till Aveny för lite utgång. Men även om sällskapet var exakt lika trevligt på Aveny som på förfesten så tröttnade undertecknad ganska fort. Det är bara att erkänna, man kvalar inte in för någon topplacering bland partypinglorna, tyvärr. Och inte vet jag vad jag ska skylla på heller, måste vara mentalt äldre än vad den ålder som körkortet anger, någon annan förklaring kan jag inte tänka mig :). Halv två var jag hemma och låg i sängen och somnade bums efter några korta sms till partypinglorna på Aveny. Jag hoppas att partypinglorna inte var lika tråkiga som jag utan fortsatte festa natten igenom.

Nu börjar jag känna mig ganska hungrig och tänker undersöka om det finns något ätbart i kylskåpet. Hoppas ni får en trevlig söndagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Tröttnar vi någonsin? Men låg hela sön. utslagen ska medges :)

2008-10-27 @ 09:20:41
Postat av: Veronica

Kul att höra att är ni var "still going strong". Skönt att höra att du var utslagen på söndag, började misstänka att du var en übermensch :)

2008-10-27 @ 11:14:04
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: karro

Ojoj.. :) visste man inte att du var där i lördags också minsann :)

2008-10-28 @ 00:18:31
URL: http://karroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0