Snart slut på torsdag

Idag blir det nog ett kort inlägg. Känner mig trött och oinspirerad så det blir strax till att krypa ner under varma täcket i härliga sängen. Önskar att jag redan nu befann mig där, känns alldeles för jobbigt att ta sig ur soffan och släpa sig från vardagsrum till sovrum.

Ikväll har jag varit på kurs, Liberal 2010 som har varit en jättetrevlig och intressant kurs fördelad över året. I kväll var dagens talare Jakob Johansson som har varit politisk redaktör på Tidningen Ångermanland och han var där för att lära oss ett och annat om media. Som vanligt ett spännande ämne.

I morgon är det fredag om det nu är någon som möjligtvis har missat det. Känns underbart för att vara ärlig. I morgon kväll vet jag om jag har överlevt veckans arbete med preliminärt årsbokslut, just nu är utgången något oviss :). Jag lär väl sova gott i soffan i tidigt stadium i morgon. Ganska trist att sova bort veckans härligaste stund, men vad gör man om man är totalt slut. På lördag verkar det som om jag har lovat att gå på auktion i Viksjö. Egentligen borde jag inte för jag kan inte köpa mer prylar. Prylarna börjar helt enkelt ta över min lägenhet totalt. Men känner jag mig rätt så lär jag väl glömma det väl på auktionen och ropa för fulla muggar. Save me someone from my self and my shopping :)

Dags att sova! Natti, natti och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0