Separationsångest...

kände jag i morse när jag för en hel dag skulle skiljas från min älskade valp. Lämnade Troy hos mamma och Viggo och åkte till jobbet för att tillbringa åtta timmar av saknad där. Rapporter från mamma, bilder att titta på och prat om Troy med mina kollegor var min hjälpmedel för att klara mig till den tidpunkt när jag äntligen fick lämna jobbet och bege mig i väg för att hämna gullklimpen. Stackars mina kollegor var de ska bli less att höra mig ständigt tjata om Troy. Kanske lugnar jag ner mig på den fronten om några dagar men än så länge så är det mest Troy som upptar mina tankar. Tack och lov att det snart är helg och jag kan rå om Troy dagarna igenom :)

Just nu ligger vovven bredvid mig i soffan med jag tittar på veckans tv-händelse, Grey's Anatomy.

Lite nya bilder på Troy får ni här:



















Kommentarer
Postat av: Bitchy, Diva & Santa

Otroligt söt liten kille :)

2008-11-27 @ 12:36:51
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy
Postat av: Bitchy, Diva & Santa

Svar: Haha, precis som en liten valp ska vara då med andra ord :) Diva är 13 veckor gammal, och bitchy är 8 månader, sen har jag "gammeltanten" santa som är 7 år :)

2008-11-28 @ 11:56:54
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0