Nedräkningen har nu börjat...

Precis idag om vecka är jag på väg hem från Jämtland med min nya familjemedlem, valpen Troy. Det är alltså sista helgen i frihet :). Nej då, så ser jag det inte, men visst kommer livet att förändras när man har en liten hund. Men det var ju det jag ville. Så lång sovmorgon lär det nog inte bli på helgerna i fortsättningen. Misstänker att valpen tycker det att tråkigt att sova på morgonen när man istället kan vara uppe och busa och leka :). Så sista chansen att sova ut blir alltså i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Nä då, din sovmorgon behöver inte vara över. Hon vaknar vid halv sju och behöver gå ut, sen lägger vi oss igen och vaknar vi elva :) Däremot så har hon ätit av två sladdar, så det är passning när hon väl är vaken :)

2008-11-15 @ 16:45:38
Postat av: Veronica

Det låter bra! Jag har aldrig svårt att somna på morgonen så fortsatt sovmorgon efter morgonpromenad låter helt ok.

Sladdar, just vad jag var rädd för. Hela min lägenhet är full av sladdar. Måste tänka ut en lösning :)

2008-11-15 @ 17:27:54
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Marre

Vad roligt det skall bli att följa dig och din pumi.

Jag har ju två st + ny tillskottet...

2008-11-15 @ 23:28:18
URL: http://marrenaas.blogg.se/
Postat av: Proforma

Åh, så kul med en liten vovve. Skulle gärna ha en själv men det går inte då jag är allergisk :(

2008-11-16 @ 00:22:50
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0