Längtan till London

Idag har jag haft en längtan bort från vardagens gråa tristess. Min längtan har styrts västerut, eller något sådant, till det underbara London. Jag var ju där i somras och nu skulle jag vilja åka dit igen mer än allt annat. För mig är London en stad som har allt, möjligtvis med undantag av bra väder :). London, I really love you! Men just nu så tillåter inte riktigt min ansträngda ekonomi mig att drag iväg till London, det finns alldeles för många pågående projekt som har högre prioritet på mina surt införtjänade korvören :). Och så är det förstås inte riktigt lämpligt att åka nu när jag väntar tillökning i form av min underbara valp Troy inom loppet av mindre än två veckor (det är faktiskt mindre än två veckor, hjälp!!!). Kanske kan det bli en London-resa någon gång under nästa år. Nej, det är inte kanske som gäller, det SKA bli en London-resa nästa år :). Till dess får jag leva på mina minnen från de tre London-resor jag gjort i mitt liv och drömma mig tillbaka med hjälp av alla de fotografier jag tagit där. Här är iaf ett Big Ben-foto så ni också kan börja längta till London :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0