Det hade ju förstås...

varit spännande att stanna uppe i natt och följa det amerikanska valet. Men tyvärr, det är en dag i morgon också, en dag med fortsatt arbete med det preliminära årsbokslutet, och lite nattsömn skadar defintivt inte. Så därför ska jag alldeles strax dra mig tillbaka och låta amerikanerna själva sköta sin valvakande. Spännande är det definitivt och det första jag lär göra i morgon bitti när jag vaknar är nog att slå på text-tv för att se vad som rapporterats. Förhoppningsvis vet vi då att Barack Obama är amerikas förenta staters nästa president. Snälla, snälla, låt det vara den nyhet som jag och övriga världen möts av i morgon bitti.

Gott natt och tack för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0