Depp, depp, depp :(

I kväll känner jag mig riktigt nere och ledsen. Dagen har varit riktigt "skitdålig" och förutom ledsen är jag sur och arg på allt och inget. Så håll er undan :(. Enda trösten är Grey's Anatomy som går just nu. Ni som följer min blogg borde vid det här laget veta vad jag tycker om Grey's Anatomy :). Jag älskar den serien och det är veckans absoluta tv-höjdpunkt. Så tack och lov att det var onsdag idag och min älskade serie visades. Den bryter inte min deppighet totalt men den bidrar till att jag känner mig lite bättre, iaf för stunden. Snart slut på reklamen gissar jag. Dags att sluta blogga och koncentrera sig på tv:n :)

Vi syns i morgon, förhoppningsvis på bättre humör. Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Jullan

Usch! Dåliga dagar är ingen höjdare, men utan dem har man inga bra dagar heller!



Du har blivit utmanad...se www.wildllake.blogg.se :)

2008-11-13 @ 13:20:29
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0