Idag känner jag mig...

trött och seg :(. Men så kan det gå när man haft kul kvällen innan. Det blev lite fest och utgång med Partypinglorna igår. Och ska man festa och ha roligt så ska man göra det med Partypinglorna. Alltid garanterat roligt, jag lovar. Men som sagt, man har väl varit i bättre i form än man är just nu.

Fick lite halvt panik för en stund sedan. Jag hade lyckats förtränga att det var dags att deklarera (och en sådan som jag ska vara ekonom!?). Men det var ju inte först i morgon som den skulle vara inne. Hursomhelst, nu är är det gjort (undrar om det var så smart att göra det i dagens dimma från gårdagen???).

Vad ska jag göra idag då? Vädret verkar underbart. En promenad i vårvädret måste jag iaf göra, måste ju samla på mig steg till stegtävlingen, vill ju inte vara sämst i vårt lag men hittills denna vecka har jag inte hunnit med särskilt många steg, tyvärr. Men ingen promenad riktigt än, som sagt, alldeles för seg för det. Känns just nu mer lockande att slå sig ner på balkongen njutande av den underbara vårsolen och försvinna bort med bra bok. Så får det bli. Dags att logga ut och ta steget ut på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0