Topplista nr 1

Favoriter bland tv-serier

1. Sex and the City - går just nu på min dvd-spelare, underbar serie med vänskap och mycket annat smått och gott förstås :) Måste absolut knata i väg till bion och se filmen.

2. Grey's anatomy - härliga karaktärer och snygga läkare, perfekt ;)

3. Vänner - även om Kanal fem sänder den om och om igen kan jag aldrig få nog, upptäcker alltid något nytt att skratta åt :D

4. Förhäxad - kanske lite löjligt i mångas ögon med häxor, men jag har fastnat för denna serie (främst de tidigare säsongerna) och inte blir det sämre av Julian McMahon (suck) var med några säsonger.

5. Nip/Tuck - ganska flippad serie måste jag säga, men något speciellt trots allt och inte att förglömma, Julian McMahon, även om han är i slemmigaste laget i denna serie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0