Jag kan inte tro det är sant...

men det är faktiskt så. ÄNTLIGEN har SEMESTERN infunnit sig. Jag tror aldrig att det har varit så välbehövligt som nu. Jag har nog inte klarat en enda liten ynka dag till på jobbet. Motivation var helt klart körd allra längst ner i botten, ja betydlligt längre ner än källarplan :).

Nu ska jag försöka att inte tänka minsta lilla på jobbet. Jobbet existerar inte förrän 31 juli. Och 31 juli existerar inte heller för den delen :). Bara ha semester och må bra är mitt motto inför ledigheten. Och inte att förglömma, den stundande Londonresan 17 juli. Längtar jättemycket.

Nu bär det i väg till stugan. Har packat med mig en massa böcker och en massa tyger. Har lite projektplaner i tygväg på gång, planer utöver klänningen som jag nämnt tidigare. Vi får väl se om det blir något över huvudtaget. Jag gillar att planera vad som ska göras men jag avskyr att slutföra. Undrar hur många pågående projekt som jag har på gång genom åren och vad dessa oklara projekt ha kostat mig i inköpt material. Kan man hyra in någon som slutför alla mina projekt :).

Det tråkiga med stugan är att det finns ingen internetuppkoppling så det blir ingen bloggning. Och jag som blivit van med att blogga. Kanske kan jag försöka snylta på mosters internet (hon bor inte så långt från stugan) nån gång emellanåt :) Annars så hörs vi när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0