Jag har överlevt...

första dagen på jobbet efter semestern. Men inte så mycket mer heller. Tröstar mig med i kväll att kolla på Stolthet och Fördom. Inte filmen som kom för något år sedan med Keira Knightley (heter hon så förresten?) för den var i mina ögon inget vidare. Inte efter att man har sett BBC's miniserie från någon gång på 90-talet. Den där versionen med den "riktiga" Mr Darcy, d v s Colin Firth. En riktigt måbra-film i mina ögon och nu var det jätttelänge sedan jag såg den sist så den om möjligt ännu bättre. Känns bättre nu :)

Blir dock inget mer bloggning i kväll, eller ska jag säga i natt, klockan är ju över tolv. Inspirationen tryter och jag borde sova. Blir dock svårt att sova, min lägenhet känns allra minst som en bastu. Usch!

Synes snart igen! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0