Proppmätt

Sitter just nu jäser framför tv:n. Har varit på julbord med jobbet ikväll och som vanligt vid julbord har jag nu förätit mig. Det var jättegott medan det varade men just nu önskar jag att jag låtit bli åtminstone hälften. Suck och stön vad jag är mätt :(

Härligt med helg imorgon eller hur? Jag är så trött och skulle behöva sova 24 timmar i sträck men så mycket sömn får det faktiskt inte bli i helgen. Har alldeles för mycket att göra här hemma för att kunna sova bort helgen.

Jag vet att jag har varit dålig att uppdatera bloggen den här veckan. Men jag lovar bättring. Men inte just nu, jag är så trött och allt jag vill är att gå och lägga mig.

Sov gott så syns vi morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0