Pensionärsmanér

Ni kan aldrig tro det, men jag gick och la mig kl nio igår kväll och sov i nästan 12 timmar. Rena pensionären får man säga!!! Tänk att jag går och lägger mig klockan nio en fredagkväll. Jag som är värsta sortens nattmänniska. Och det känns också ganska trist att sova bort veckans absoluta bästa tidpunkt :(. Men det gick definitivt inte att hålla sig vaken. Jag har varit så jättetrött hela den här veckan och på fika- och lunchraster har jag ofta slumrat till något för att överhuvudtaget orka jobba. Och igår kväll gick det helt enkelt inte längre. Vid niotiden var jag så trött och så frusen att jag orkade inte mer. Tänkte jag skulle krypa ner i sängen och kolla på den tv:n jag har därinne. Men jag han inte mycket mer än att slå på tv:n innan jag uppenbarligen somnade. Tur att jag misstänkte att detta kunde ske och slog på tv:ns insomningsfunktion annars hade den väl stått på hela natten. Och jag lyckades sova nästan ända fram till kl halv nio nu på morgonen. Och om Troy inte hade vaknat alldeles pigg och börjat klättra över mitt huvud hade jag säkerligen sovit ännu. Men det är nog kanske tur att han väckte mig. Jag har alldeles för mycket som måste fixas med idag. Nu närmaste väntar lite inköp inför julen.

Hoppas ni får en toppenfin dag mitt i alla julstress :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0