Vad stolt jag är över mig själv :)

Jag har lyckats uppdatera min Ipod här på bloggen. Musiken som tidigare spelade på min blogg stod mig upp i halsen. Jag orkade inte höra den en enda gång till och allt jag ville vara att min bloggdesigner Karolina skulle plocka bort den innan vansinnet tog över för mig. Men... nu har jag lyckats uppdatera musiken alldeles själv och jag är så stolt. Kanske inte mycket att hurra för om man kan det här med koder och bloggdesign men det gör inte jag så därför känns det som en stor bedrift. Åh vad jag är duktig :). Nu kommer jag att terrorisera er alla med mina absoluta favoriter, faktiskt sedan jag var tio år. Egentligen bedrövligt när man tänker på att musiksmaken inte har förändrats nämnvärt de senaste 24 åren. Men... vad ska man säga. När ett band är så bra som Bon Jovi (japp, mina favoriter, som jag många gånger blivit retade för :)) så vad kan man göra annat än fortsätta lyssna och njuta. Hoppas ni håller till godo :)

Men nu är det iaf dags att säga godnatt :)

Kommentarer
Postat av: idah

bon jovi är bäst :)

2008-10-11 @ 01:23:29
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0