Stockholm, here we come!

 (2004_09_13_81.jpg)
                                                                                         http://www.webbild.com/

Så var det då äntligen dags. I eftermiddag vid fyratiden drar de suveräna Partypinglorna iväg till Stockholm för en massa kul i form av shopping och nöjen, och tyvärr också tjejmil (hade väl kanske varit roligare om jag tränat mer än en gång på Friskis, men man kan alltid krypa runt Gärdet och Djurgården eller HUR?). Men helt garanterat kommer det bli en toppenrolig helg. Det finns bara ett problem, efter en sådan här helg skulle man behöva en veckas semester. Så därför känns det extra trevligt (mycket sarkastiskt menat om ni inte förstod det) att börja nästa vecka med bokslut och övertid. Men, man skall leva i nuet och inte på måndag när det fortfarande bara är torsdag. I'm gonna party like there is no Monday morning :).

Rapport från Stockholmsweekenden utlovas till veckan, hur censurerad den blir återstår att se :)

Hoppas att alla ni andra som inte får följa med Partypinglorna på denna superduper trevliga helg trots allt får en mycket trevlig och amazing (idag är det mycket engelska uppenbarligen, det måste vara mitt goda humör som framkallar den språkliga förvirring) weekend! Ha det nu riktigt bra för ska jag, det kan jag lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0