Så fick jag en förklaring till varför...

jag varit så trött, tankspridd och framför allt haft så oerhört svårt att hitta ord. Jag har fått en sådan fruktansvärd huvudvärksattack. Om det är migrän vet jag inte. Jag vet inte om jag överhuvudtaget har migrän någonsin. Men huvudvärk har jag emellanåt, vilken stämpel man än vill sätta på den. Jag tror huvudet ska sprängas. Tror inte det blir något mer bloggande ikväll. Känns som om jag inte riktigt medveten om vad jag skriver. Bäst att sluta innan jag avslöjar alla mina hemligheter :)

Förresten, jag skulle vilja få bort ipoden till höger här på bloggen. Den känns oerhört irriterande, varje gång jag kollar in bloggen måste jag höra samma musik som minst sagt jag har börjat ledsnat på. Och speciellt irriterande ikväll när huvudet sprängs. Så varför inte då ta bort den då kanske ni undrar? För att jag inte vågar, risken är stor att jag sabbar hela designen. Så, det blir bara att stänga av datorns ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0