I morgon är det äntligen...

fredag. Jippi!!! Älskar verkligen fredagar. Fram med fler fredagar! Helst fredag hela veckan :). Nämnde jag att jag är glad att det är fredag i morgon???


Som vanligt den här sommaren bär det av ut till stugan i morgon. Måste passa på så länge det är någon slags sommar iaf. Och så är det auktion i Viksjö folketshus i morgon och det kan jag ju inte missa :). Gjorde massa fina fynd för en ganska liten peng senast. Och fynd och prylar gillar jag. Kanske blir det en liten bild på fynden här nästa vecka, vi får väl se.


Nu i kväll har jag planerat lite städning och matlagning i stora lass (tänkte fixa lite lunchportioner inför nästa vecka). Och så måste jag se Hell's Kitchen, tror det är i kväll. Gillar verkligen Gordon Ramsey, han är härligt otrevlig i köket.


Dags för städning :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0