Har ni märkt att hösten...

närmar sig allt mer och mer. För varje dag tycker jag mig känna av att hösten krypit ett steg närmare. Men trots det hoppas jag ändå på en comeback av sommaren. Det är ju trots allt bara 10 augusti och borde inte augusti egentligen vara en sommarmånad??? Tänk ändå om det vore midsommar igen, ljusa nätter och semester framför en. Suck, vart tog egentligen sommaren vägen? Men det är väl så när man har haft en toppenhärlig sommar, dessa rusar alltid iväg i högsta fart. Skulle kanske ha satsat på en tråkig sommar för att få den att kännas längre :). Men, men, jag ska inte klaga. Om mindre än en månad så bär det iväg till Kefalonia i Grekland för en veckas sol, bad och värme. Så skulle sommaren glömma bort att göra den där efterlängtade comebacken så vet jag ju iaf att en veckas sommar återstår. Och det är just nu en absolut underbar tanke.

Här är iaf ett hösttecken från min fotosession på Åstön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0