Fototriss

Dags att vara med i veckans Fototriss igen, tänkte jag. Veckans fotouppgift är Så här ser det ut där jag är i dag.

Bilderna fotade jag på söndag förmiddag när jag och Troy var ute på dagens första promenad. Tyvärr var min fototur illa planerad. Innan jag hunnit fotografera det jag ville fotografera gav kameran upp. Orsak, dåligt laddade batteri. Lite småsurt att det skulle ske när jag var så fotosugen. Men, men... Som ett resultat kan jag meddela att den sista bilden är fotad med Iphonen. En ovanligt bra bild för att vara Iphonen, men så var det ju också ett strålande väder ute, solsken och alldeles klart väder.

Bilderna är tagna i Gävle, närmare bestämt på Brynäs, där ännu ingen snö har fallit men nästan alla löv har lämnat träden. Söndagen bjöd på ett underbart höstväder och temperaturen kröper över tio grader. Mer sådana dagar, tack.

Vill ni veta hur det ser i övriga Sverige, kolla in Fototriss.















Kommentarer
Postat av: @Receptomaten

Ja, sista bilden behöver inte skämmas, fina inbjudande färger och skön natur!

2010-11-01 @ 17:56:48
URL: http://spisat.se
Postat av: Len@

Visst har vi det härligt väder, så varm höst helt otroligt...Fina foton du tar och läcker med den lilla ramen runt, snyggt !!!

2010-11-01 @ 21:15:03
URL: http://lenasfotoram.blogspot.com
Postat av: Jah Hollis

Och vad lär man sig av det? Jo, att man alltid ska se till att ha kamerabatterierna laddade och att det faktiskt kan bli bra bilder med en Iphone. Det blev ju en fin hösttriss.

2010-11-02 @ 11:34:15
URL: http://jahhollis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0