Intressanta bloggar sökes

I dag hade jag verkligen lovat mig själv att jag krypa i säng så mycket tidigare än i går. Det skulle inte få bli någon repris på Skavlan i kväll som i går. Men så mycket tidigare blev det förstås inte. Varför kan jag inte gå och lägga mig? Jag är ju trött, jag brukar bara behöva lägga ner huvudet på kudden och så sover jag gott. Att vara nattmänniska har sina brister. Visst jag är oftast mer kreativ denna tid på dygnet men ... morgonen efter en sen kväll är inte rolig att leka med.

Så vad fastnade jag på i kväll? Bloggar är svaret på den frågar. Efter att varit borta från bloggvärlden i alla dessa månader börjar bloggsuget bli starkare och starkare. Och då inte bara att skriva själv. Att läsa någon bra blogg är riktigt mumma. Men det var det där med bra bloggar. Jag surfat runt lite i kväll och hittat några som jag tror är fynd. Men jag tar tacksamt emot förslag på bra bloggar.

Nu är det nog dags att logga ur, gå ut med hunden och sedan krypa ner i sängen. Och förhoppningsvis pigg och kry i morgon bitti trots den sena timmen.





Fullmåne över Viksjön en ljummen augustinatt i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0