Relaxad till tusen

Vilken underbar eftermiddag man har haft idag! Tio kollegor och jag flexade ut vid halv tre tiden och begav oss till ett spa i Valbo. Vi tyckte vi förtjänade lite belöning efter den senaste tidens stress. Och belöning var det verkligen. Efter att ha njutit av ansiktsmassage, bubbelpool, bastu och en jättegod middag känner jag mig riktigt avstressad och lugn. Som sagt, helt underbart! Önskar man kunde göra det här en gång i veckan. Men det skulle förstås inte min plånbok gilla för det är ju trots allt ganska dyrt. Men så här någon gång i bland känns det helt ok att kosta på sig. Hoppas nu bara att jag kan bevara lugnet till i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 16:18:23
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0