Spännande vecka och en massa måsten

Så var det återigen torsdag och nästan slut på veckan. Det är verkligt otroligt vad fort tiden går. Snart är det ju faktiskt jul och jag som tycker att det var jul i går, nåja, kanske i förrgår.

Veckan hittills har var ganska intressant, både i Sundsvall och Gävle. Jag vet att jag låter lite kryptisk om min vecka men jag vill ha det så just nu. Förhoppningsvis kan jag berätta om det vid ett senare tillfälle. Men jag kan säga en sak, jag mår ovanligt bra just nu och känner att jag har ett självförtroende nästintill på topp. Lovely, eller hur?

Nu borde jag gå in i köket, öppna städskrubben och plocka fram dammsugarmonstret. Inte kul men ibland är inte livet alltid roligt. Och tänk vad urtråkad man skull blir om livet alltid var roligt. Nej, lite tråkigt är det nog bäst man har så där någon gång emellanåt. Annars blir nog svårt att uppskatta det roliga. Man måste helt enkelt ha tråkigt ibland för att ha roligt, det tror jag.

Men ändå är det tungt att nu lämna datorn och börja städa. Fast, det blir ju snyggt när det klart. Och fräscht, inte att förglömma. Så (djup suck) dags att ta tag i mina måsten och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0