Busy, busy

Jag vill börja det här inlägget med en jättestor ursäkt. Förlåt för att det har dröjt så länge sedan mitt senaste inlägg. Men jag har ett bra ursäkt, faktiskt en superbra ursäkt, i alla fall sett ur mitt perspektiv. Orsaken till min frånvaro här är helt enkelt att jag börjat jobba. Och det är ju faktiskt något jättebra, eller hur? Men kvällarna då, då jobbar jag väl ändå inte, kanske många undrar. Självklart inte, jag slutar jobba klockan 17. Men väl hemma är jag så vansinnigt trött att jag helt enkelt inte orkar sätta mig ner framför datorn för att blogga, sorry. Efter fyra månader som arbetslös är det inte konstigt att man känner sig trött när man helt plötsligt måste kliva upp tidigt på morgonen. Men jag klagar inte inte. Hellre trött än arbetslös.

Förhoppningsvis börjar jag komma i kapp sömnmässigt så förhoppningsvis blir det mer framöver. Men inte i kväll, för nu är jag absolut jättetrött och håller på att somna här jag sitter just nu. Så god natt och så lovar jag snar fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0