Beslutsångest i kvadrat

I dag måste jag ge mig ut på shoppingtur. Känns lite jobbigt för jag är för ovanlighetens skull inte på shoppinghumör. Men ibland så måste man helt enkelt fast viljan inte finns. Men jag har ett stort problem, definitivt ett i-landsproblem, men irriterande nog för mig. Ska jag åka ner på stan (Gävle) eller åka ut till köpcentrumet i Valbo? Ja, ja... jag vet, löjligt problem. Men beslutsångesten är allt för stor i dag. Antagligen för att jag faktiskt inte vill åka ut och shoppa. Men, dags att ta sig i kragen. Dags att fräscha upp sig, lägga på lite smink (är rädd för att det behövs ganska mycket i dag) och ut genom ytterdörren ut i vintern, och kanske löser sig problemet sig själv. Jag får helt enkel gå dit fötterna pekar, eller något sådant...

Kommentarer
Postat av: Marie-Ann

Beslutsångest är aldrig roligt. Lika bra är nog att följa fötterna dit dem vill gå, annars kan man trampa snett :)

2010-11-12 @ 11:02:57
URL: http://marieann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0