Kalla mig ms Clumsy

Ni som känner mig vet att jag ramlar jämt. Och den senaste månaden har fallen varit fler än vanligt. Det senaste hände idag. Jag brukar ramla utomhus men i dag passade jag på att testa inomhusvarianten. Och det hade kunnat gå väldigt illa. Jag snubblade på byxbenet och föll raklång (och det ska ni veta är verkligen långt). Problemet var att där jag föll var det väldigt trångt. Under den mikrosekund som fallet tog innan jag nådde golvet hann jag tänka "det här kan aldrig sluta bra". Sannolikheten att jag skulle krascha in i någon möbel var mycket stor. Men ibland har man helt enkelt tur. Jag lyckades ramla på den smala remsa av golv som fanns. Och jag skadade mig inte allt för mycket. Mina stackars tår fick sig en smäll och är fortfarande ganska ömma men inget brutet iaf. Tack och lov, får man väl säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0